if we could sing forever

tjoooo bacon! Vill bara säga att ligger här i sängen och har jävligt chill, goa program på tvn, kaffe i handen och livet känns allmänt bra för tillfället! Städat hela lägenheten har jag gjort också, gött!! Annars har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, träna hann jag med..allt för längesen, illa jonna! Förövrigt ringde simpa nyss och ville att jag skulle vara med och sjunga med simon says på citytorsdag nu på torsdag..så nu har jag 7 låtar att öva in..har ju bara två prov, massa inlämningar och annan repning denna veckan..men vad gör man inte för laget! Kan bli nice, kom och kolla vetja, på torget någon tid! Ne nu ska jag sätta på OC, hare förjävla fint hörreni TJO

go bild på mina brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0