Staring at a photograph of where we used to be

HALLÅÅÅÅ JA! tänkte att jag drar lite om vad jag gjort i helgen..berädda med penna och papper? amen gött!


fredag: Tänkte egentligen dra hem till mor min och ta en lugn fredag men nejnej så blev de inte..satt i matsalen med Dag och Simpa och vi kom helt plötsligt på att amen varför inte lite häng hemma hos dig Dag? och såååå blev det, eller ja egentligen inte haha..mötte upp Malin och hon sa att vi var bjudna på lite förfest hos en i hennes klass..så vi brudar hakade på där..när vi gick till Dagge sen så skulle plötsligt alla vidare så dom hade hittat fest som höll hus hemma hos Johanna..så det blev ett väldigt kort häng hemma hos Dag som det var tänkt från början..men ack vilken kul kväll de blev, älskar impulsgrejer asså! Skrattade som fan hela kvällen igenom haha! TACK FOLKET!


lördag: skittrött..så plingar Mallan på och säger att vi ska dra på träning..jo men viiiiissst, hoppar upp ur sängen och gör mig iordning..efter träningen drog jag hem till mamma, sen till pappa och nu denna vackra söndag sitter jag här hos far min och funderar på vad jag ska ta för frukost..

Ja detta var ju lagom intressant..nu är jag vrålhungrig! KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0