jag lever

tjosan i trosan, skulle bara säga att jag lever!! Har inte riktigt haft tid/lust/ork till att blogga de senaste, mycket som gått före! Har hunnit med en hel del som t.ex peace&love (vilket var galet), åhus som också var jävligt kul, sol o bad, fått iphone och massa annat sköj! Nu befinner jag mig faktiskt i kristianstad på musikläger! Tänkte försöka blogga lite i veckan när jag är här, så får vi se hur de går hehe! Idag har jag haft danslektion, sånglektion, föreläsning och massa annat! Gött käk har ja fått med hehe! På Lörsdag blir de konsert vilket jag ser fram emot! Nu ska ja snart in till rasmus o köra igenom min låt! hare göööttt

bjuder på lite bilder från de senaste två månaderna!
peace&love
åhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0