COLDPLAY I SOMMMAAAR!!!

japp ni hörde rättt..coldplay kommer till gbg i sommar OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!! nu längtar jag ännu mer till sommaren! Jag och jossan sitter här och skriker några lyckoskrik..coldplay den 28e och sen den 30e drar vi till peace and love, vilken jävla vecka!!! är helt hyper!! Jag och sofia har pratat i evigheter att vi måste se coldplay live, FAN SITTER TYP HÄR O LIPAR..okej kanske lite överdrivet men lycklig som sagt :D Nu ska jag o jossan ha myskväll och sofia kommer snart med..livet är då underbart :D GE MIG SOMMAR NU! just det, pengar också..måste spara!

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

JAG VILL OCKSÅ :(

2011-02-22 @ 02:18:41
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0