Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

vet inte riktigt faktiskt..tar åt mig väldigt lätt av saker, och de önskar jag att jag inte gjorde ibland.
Sen har jag ju mina tix t.ex att jag måste hålla andan i tunnlar och samtigt ska jag tänka på nåt som ja vill ska hända, får absolut inte trampa på a-brunnar och måste gå på att v/k-brunnar..sen ska ja hela tiden utmana ödet (jag och sofia är så jävla lika i våra tix) om vi har en kamera i handen och går över en bro så får vi för oss att vi ska hålla kameran utanför bron över vattnet bara för att vi kan tappa den..haha vi är dumma i huvudet jag vet! Och om sofia spottar måste jag spotta efter sen måste hon spotta igen och sen ja och så kan de hålla på i en evighet..samma om vi står i hissen och jag klickar på knappen, då måste hon också klicka och tvärt om..yes de är så de är! Fia, min lilla fia, bäste!

Kommentarer
Postat av: Ticks*

Det är inte 'tix', det är tvångstankar hörredu :)

2011-02-11 @ 19:35:09
Postat av: kurt 2

hahahahah sötaaaaan hahaha du är allt bra go du :D

PUSSSSS på rumpen mitt gullefjun SMACK

2011-02-11 @ 21:47:04
URL: http://emmasmelodies.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha som jag alltid säger: ma girl!

2011-02-12 @ 00:22:10
URL: http://fiaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0