de luktar skit

..på tåget, fyfan va de luktar..mysigt!! Hopp de är så de e, sitter på tåget då ja som ni kanske förstod..är i ua om ca 20 min. Har haft en lovely time så att säga hos Nadja, underbara människa! Hoppas såååå att jag kan följa med henne till stockholm om två veckor när finalen av slagerstjärnan är + melodifestivalen, skulle vart askul att träffa alla underbara människor igen och få heja lite!!

ikväll blir de lungt, ska träna vid 5 sen kanske tillbringa liten stund i studion med far min! Ne nu mår ja illa, och mycket beror på skitlukten men också att jag glor in i denne älskade datorn..så nu tackar ja för mig hörni! Hare fint, tat lungt och e ja kort o gott hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0