I know it´s all an act a show that you are putting on

härligt dag faktiskt! drog till torp efter skolan och fick tag i lite nödvändiga grejer..+ lite mer kanske..ne nu får ja sluta handla så mycket..3:de rundan denna veckan, shit sicken shopper, värsta shopoholicen nu XDXDXDXDXDXDXDXD eller hur stavas de? aja äniway så att säga så har jag faktiskt storstädat i lägenheten idag, en mublering blev de oxå, skönt med lite nytt! härligt att man hittar massa pengar man inte visste fanns också lite här o där, gött de behövde ja nu hehe! förresten, i sommar ska ja på ett musikläger i några dagar med massa andra härligt människor, kommer bli så jäkla grymt!! Alla får sin egen specialskrivna låt som man ska arbeta med de dagarna man är där och sista dagen är de en avslutningskonsert med alla deltagare..can't waaait!! Fick min låt nyss och är så inååt nöjd, den kan nog bli himla bra asså, rockig och väldigt mycket mig..har bara fått en acustiskt version än så länge, men när den är helt klar kommer den bli grym! ååå nu längtar jag ännu mer!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jane

Hahahaha härlig bild! :D

2011-02-04 @ 02:32:54
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0