vadå äpple du spelar väl köttfärsgratäng?

är någon vid liv i dag elle? dag varför svarar du inte? sofia sover du? isabelle..har du bytt nr? frida hur mår du? tom vart är du o varför svarar inte du heller? gabbe har du inga pengar på mobilen nu igen? aja ni fattar grejen..har sjukt tråkigt och ingen verkar vid liv..

annars har dagen vart bra hörrni, älskar att jag hatar min mobil som inte ringer på morran när man ställt alarm..tack för att jag fick sova lite längre! o jaa, gott folk..eftet skolan gick jag och emma till badhallen o simma lite, najjzz..och nu sitter ja då här alldeles ensam o grå...näääääärå livet leker som fän!

igår: var en förjäkla bra dag asså, var allmänt på väldigt bra humör och fick mycket köpt i göteborg me, catshiingaaa! göttmos! härligt! fan va fint! nice! underbart! yeeeeees!
ja ne, nu ska ja roa mig med nåt HERRÅ DÅ ALLEHOPA ^^^^^^^^XD:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0