kaylee mitchell edner

längesen jag hade en sån här slapp helg..men de behövs också ibland hörreni! eller? neeeee...HALLÅ någonting kan väl ta o hända???? aja, hoppas på att nästa helg kan innehålla lite röj iaf! Har som sagt inte gjort någonting..legat i soffan hela dagen och kollar tv..senare vid 6tiden drog jag och mamma till camilla, russel, triztan och lille söta kaylee..tjöta lite och jag passade på att sola..göötttt! Nu sitter jag hos pappa och fått goe maten..min pappa är den bästa ja vet på o laga mat, jaaaa de är han, skojar inte!!! ska se till så att han söker till sveriges mästerkock eller nåt..aja blir nog halv 10 bussen hem till min älskade lägenhet i stan...fast ne va är de jag hör?? ska farsan göra fruktsallad? okej får kanske ta halv 12...kööözzzzz

några bilder på kaylee när vi var på hennes första shoppingrunda här om dan.
sötaste bääbisen någonsin, sicken päälra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0