lane loge

Idag mina vänner hade jag och sofia en spelning på Lane Loge..vi hade väntat oss typ massa tråkiga lirare som snackade politik och om framtiden och snuttade på kaffe typ men FAN HELLER..jävlar va kul vi hade, snacka om våra chockade blickar när vi står på scenen och alla helt plötsligt ställer sig upp på sina stolar, börjar dansa, sjunga, skrika, tjoa, hoppa..ja ni anar inte..vi blev så jävla peppade och hade skitkul verkligen..roligaste spelningen på mycket länge! trerätters bjöds vi på också, ingen dålig kväll denna heller! Nu ska ja nog ta mig något gött och sätta på OC! hareeee

och nu är mina kattungar som sötast, när som börjar springa runt och busa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0