the hives

har vart en riktigt go dag faktiskt, började skolan 09.45 och slutade en timma efter..så inte så mycket plugg idag = gött så in åååååt! Ist blev de lite repning och sedan genrep! Efter de blev de utvecklingssamtal för min del och sen bowling med mor, morbror och bror min..var faktiskt riktigt kul! Blir alltid mycket skratt när min morbror är med hehe! Tog en go hamburgertalltik efter och sedan drog jag till gymmet! Nu sitter jag här och kollar på lite television så att säga! jaaa mina vänner de var väl min dag och har egentligen inte så mycket mer o säga, sätter på ett avsnitt av OC like always, kan inte sova annars haha! KÖSS

skajjaa, har visst nåt mer o säga! Imöra är de plus-konsert! Denna gången är temat rock/metall..kan nog bli grymt, mitt favorittema, synd att de var så jäkla ont om tid o repa in låtar bara..men för våran del blir de lite the hives iaf, tick tick boom, grym låt!!! 17.30 och 19.30..BE THERE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0