Let it bend before it breaks

gooo dag, stårlande väder, underbart folk runt omkring mig..går bra nu med andra ord! Kul att de ska snöa imorn, kan inte de jävla vädret bestämma dig någon gång?!?!???! Har iaf hunnit med en hel del idag, repa direkt efter skolan..sedan gick jag och Frida en sväng på stan och kände för en inpulsgrej..slutade med att vi fick oss ett hål i öran, riktigt nöjd faktiskt! Efter det mötte jag upp Jossan och vi fick oss lite behandlingar/massage av mallan i salongen, inte helt feeel..drog sedan på modevisning sedan hem till mig, tog en chipspåse och myste framför Grey's Anatomy. GÖTT HÄNG SÅ ATT SÄGA. Nu sitter jag hos far min, tänkte ta lite käk och sätta på oth..blir nog bra! Skönt att vara ledig imöra, hare HEJ


snälla låt våren få hålla i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0