snodd av sofia som snodde av jossan

10 vanor jag har!
- om någon spottar måste jag alltid spotta efter
- knäcker mina fingrar o tår
- utmanar ödet, kanske lite för ofta 
- om jag ser någon K/V-brunn måste ja bara gå på dom..och får absolut inte gå på A-brunnar. 
- Tar alltid upp fötterna när jag åker över en järnväg
- Håller andan i tunnlarna
- sjunger konstant, vet inte ens om själv att jag sjunger ibland
- när jag lyssnar på musik måste jag göra allting i takt, tex om jag går samtidigt, skriver på datan samtidigt, tuggar tuggimi m.m..
- När jag provar kläder så börjar jag alltid dansa i provhytten he he, lite moves sådär..fråga inte varför
- Går alltid på toaletten när jag vaknat - oavsett ifall jag behöver det eller inte

10 bra saker med mig
- positiv o glad för de mesta 
- kan stå på egna ben och säger vad ja tycker
- ödemjuk 
- Lätt att prata med..säger folk iaf hehe, lyssnar alltid om det är nåt!
- omtänksam
- kan bli jävligt crazy..o de är väl bra? eller? haha
- lär mig saker väldigt snabbt
- Social och älskar att träffa nytt folk! 
- Blir glad för andras skull och berömmer

men finns även 10 dåliga saker med mig
-
tar väldigt lätt åt mig av små skitsaker ibland
- envis, ibland lite för mycket kanske hehe
- så inåt seg, skjuter alltid upp allt till sista stund.
- är väldigt gottesugen ofta, inte bra!
- blir så jävla hetsig när folk inte fattar vad man menar hehe. 
- jämför mig ibland med andra..eller vem gör inte de? 
- har enorm beslutångest, kan aldrig bestämma mig.
- kan få väldigt dåligt tålamod
- har alldeles för höga krav på mig själv
- Så himla kräsen när de gäller killar

STORA mål jag har detta året 
- fortsätta träna mycket som ja försöker med nu 
- Få bra betyg! 
- Ta chanser, risker och göra de till ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0