sofie och jonne med H

igår: Förjävla grym lyckad kväll faktiskt! Hade inga förväntningar alls, men blev riktigt bra tillslut! Började kvällen hos Malin, drog sedan på konsert, tillbaka till Malin igen..en liten sväng till Amanda, tillbaka igen och sen till bastionen..kvällen avslutades på donken like always typ! Många skratt med mycket härligt folk..vaknde på morgonen och såg på mobilen att jag hade skrivit ner många roliga klomentarer som sagt under kvällen, haha fick mig ett gott skratt där!



idag: vaknade upp med två fommar (sofia och wallin) som snabbt försvann..då kom emma och gjorde mig sällskap, drog till torpan för o kolla på modevisning som vi missade..spark i rumpan på den som gjort evenemanget på facebook och skrev att de höll på till 4!!!!!! Men vi åkte då tillbaka igen, tog en glass o en sväng till mallan..sen drog vi hem till kära dalsland och nu sitter jag här med mor min och ska spela spel!

emma kollar på vattnet o säger: åå all is är borta
jonna: vem fan är ann-louise?
hahahaha, fick oss ett skratt..men ganska likt eller hur???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0