stockholm!!!!!

sitter i skolan med frida och sofia och väntar på lektion...För övrigt är jag jävligt nöjd med mina presenter som jag fick igår!! Fick pengar till peace and love, pengar till where the action is = COLDPLAY!!!! lycklig!
Sen fick jag:
  • svarta converse
  • gummistövlar
  • väggklocka
  • hängslen
  • underkläder
  • ansiktsmask
  • pengar
  • körkorts lektioner
  • MMM.MMMM
jaaaaaaap, nöjd som sagt! och blir ännu mer glad när ja tänker på att jag drar till stockholm om2 timmar :D awsome!! Och ännu bättre är det att pratade nyss med nadja och det är tydligen strålande soligt väder!! Skönt när de är piss här, ena stunden snö sen regn några sekunder efter..fyfan inteeeee ok. Nu börjar matten, hare heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0