two wonderful days

Tjosan i trosan! hur är lääget där ute? bra?? a jag tänkte väl de! Här är de toppen serni, har haft bäste nadjus på besök de senaste två dagarna, har repat på låten som vi ska sjunga i gävle nästa vecka, hallå NÄSTA VECKA? har inte riktigt hunnit tänka här men ah så är det, typ en av årets höjdpunkter, kommer bli awesome, och nu sitter låten som en klapp i baken så att säga, kommer bli fett grymt!! Har inga bilder att ladda upp med besök nadjas blogg vetja och checka lite! (jättefina bilder på mig där). Ja men mycket trevligt har vi haft de iaf!

Kom precis hem från robin dag o tom o gänget, hade lite toastkväll och myste! Nu sitter jag här med en kaffe och njuter att livet, sweeeet! HEJDÅ
fick köpt mig dessa goingar på torpan förut, ni hittar dom på din sko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0