we made it

hemma efter en skitkul helg i stockholm, helt slut..har lagt mig vid 3 varje natt hehe! Ni kanske undrar lite va jag gjorde där, joo jag åkte dit för o träffa allt underbart folk för varje år i samband med melodifestivalen så är det en tävling i globen city som jag brukar vara med i men var inte med iår utan valde att åka upp o bara heja på de andra ist, skönt faktiskt! och vet ni, min älskade Sannah tog hem hela skiten, blev mycket firande på hotellet efter..som sagt, sjuuukt kul helg, hänt väldigt mycket och träffat väldigt mycket roligt folk som man inte sett på länge! Nu måste jag verkligen sova, bra att man börjar 12 imorn iaf..

bjuder på lite bilder från helgen:
grattis till min sannis
snacka med några engelskmän i baren (ENGELSKA!!!!) inte illa av mig hehe,
slutade med att dom bjöd mig på en drink haha
HAHA
bäste nadjus

Kommentarer
Postat av: Nadja Juslin

KÄRLEK!

2011-03-14 @ 01:30:07
URL: http://nadjajuslin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0